لزوم پیاده‌سازی سیستم‌های نگهداری وتعمیرات

با توجه به نوع صنعت، هزینه نگهداری و تعمیرات چیزی حدود ۱۵ تا ۶۰ درصد هزینه محصول تولید شده را در بر می‌گیرد. بر اساس آنچه که در بخش قبل تشریح شد، به کارگیری سیستم نگهداری و تعمیرات خاص یک سازمان، می‌تواند نقش بسیار زیادی را در کاهش قیمت تمام شده محصول نهایی، ایفا نماید. اما این تأثیرات تنها محدود به هزینه نبوده و در سرعت ارائه محصول در کل زنجیره تأمین، کیفیت محصول، قابلیت اطمینان، چابکی سازمان و عواملی از این دست نیز تأثیرات خاص خود را خواهد داشت؛ که هر یک از آن‌ها محلی از تأمل خواهد بود. از این رو می‌توان به نقش مهم و تأثیر گذار استراتژی‌های مختلف نگهداری و تعمیرات بر روی کسب و کار یک بنگاه اقتصادی پی برد.

یکی از سرویس­های فعال و پیشرو در شرکت تحلیلگران فناوری، ارائه خدمات تعمیر و نگهداری به شرکت­ها، سازمان­ها و کارخانه­ها است. این واحد از بدو تاسیس شرکت شروع به فعالیت نموده و به خصوص در چند سال گذشته موفقیت­های چشمگیری به­دست آورده است. هم اینک طیف وسیعی از شرکت­ها و ادارات دولتی با سپردن خدمات راهبری، نگهداری و پشتیبانی از سخت­افزار، نرم­افزار و شبکه خود به شرکت تحلیلگران فناوری، با خیالی آسوده و بدون نگرانی، تلاش می­کنند تا بیش از پیش فناوری اطلاعات را در جهت منافع سازمان خود گسترش دهند. رویکرد تحلیلگران فناوری در این بخش، نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه است؛ تا میزان (Rate ) مشکلات و خرابی در سازمان­ها کاهش یابد. در این بخش به راهبری سیستم­ها توجه ویژه می­گردد.

خدمات شبکه و پشتیبانی

طراحی و پیاده­سازی شبکه داخلی مبتنی بر تکنولوژی­های مختلف مشاوره در طراحی، خرید، استقرار و مدیریت شبکه و مراکز داده
ایجاد پلن­های تهیه نسخه پشتیبان بصورت اتوماتیک یکسان سازی تجهیزات مختلفی که داخل یک شبکه فعال هستند
مدیریت پهنای باند اینترنت برای کاربران فعال در شبکه بنا به تقاضا مانیتورینگ و دیده­بانی (Monitoring) روزمره تجهیزات شبکه و سرورها
ایجاد راه­کارهایی جهت پیشگیری از بروز خرابی­های شبکه پشتیبانی و نگه­داری سیستم عامل­های سرور
بررسی وضعیت امنیت کلی شبکه، با هدف کاهش ریسک آموزش مداوم تیم پشتیبانی و ارائه اطلاعات لازم

 

خدمات شبکه و پشتیبانی

نصب و راه­اندازی سیستم­های کامپیوتری بررسی، عیب­یابی و رفع مشکلات سیستم­های جاری
تهیه لوازم و سخت­افزارهای مورد نیاز نصب و راه­اندازی دستگاه­های چاپ دیجیتالی
تجهیزات و کنترلرهای ارتباطی مختلف تعیین زمان­بندی چک­آپ سیستم­های سخت­افزاری
کوتاه کردن زمان پاسخگویی (Response Time) و زمان رفع عیب بررسی و رفع نیازهای مشتریان
بررسی ضعف­های مشتریان و پیشنهادهای لازم برای رفع آن تست اولیه و تحویل سیستم­های خریداری شده برای مشتریان